♥~.Lite fakta om skribenten.~♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag heter Julia Kinnunen, är 15 år och bor i Eskilstuna som ligger ungefär 1 timme från Stockholm.


Min fritid går ut på att träna handboll, vara med onormala människor och fangirla över pojkband och andra ting som är fangirl-bart. Jag har alltid gillat att skriva och läsa. Mitt betyg just nu i svenska är ett B, och min lärare tycker att jag har en sådan fantasi att hon tyckte att detta var ett bra projekt!

Folk brukar fråga mig vem i bandet jag gillar mest. Jag gillar alla lika mycket, men det är något med Louis big booty som gör mig gaalen ;) Såg även One Direction 8/5 och Justin den 22/4 :)

♥ kramar julia ♥



Oj vad fin du är! :)

Jag är inne på min 5e novell just nu om killarna i 1D. Kika gärna in, del 2 är ute nu!:D
Hoppas du stannar! <3

2013-05-26 // 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback